MEDİCAL PARK ESENYURT HASTANESİ ICS GÜVENLİK İLE İŞBİRLİĞİ YAPTI

👤ICS Güvenlik

🔍Güvenlik, elektronik güvenlik, zayıf akım sistemleri ve entegre bina kontrol sistemleri konusunda çözüm üreten bir firmadır. Bu kapsamda kendine özgü titiz ve disiplinli hizmet anlayışı ile 2009 yılından bu yana Schrack Seconet Yangın Algılama ve Hemşire Çağrı Sistemleri ile birçok projeye imza atmıştır.
Türkiye’nin büyük hastane zincirlerinden Medical Park’ın sağlıkta 20 yıllık tecrübesini, ileri tanı ve tedavi yöntemleri, uzman hekim kadrosu ve yüksek hizmet kalitesiyle birleştiren Medical Park Esenyurt Hastanesi ICS Güvenlik ile Yangın Algılama, Hemşire Çağrı ve acil anons sistemleri konusunda işbirliği yaptı. Esenyurt Medical Park Hastanesi, hizmet vermeye hazır. Bu projede ICS Güvenlik yerini aldı. Yangın Algılama Acil Anons ve Hemşire Çağrı  sistemleri çalışır halde teslim edildi.
Esenyurt Medical Park projesinde ICS Güvenlik, Yangın Algılama sisteminin görevini her koşulda eksiksiz yerine getirebilmek için  %100 yedekli çalışacak şekilde dizayn edilmiş olan modüler yangın algılama panelleri kullanmıştır. Panellerde loop (çevrim) uzunluğu 3,500 m ve her loop için 250 cihaz olmak üzere her ortama göre kendini ayarlayabilen akıllı detektörlerden dolayı Schrack-Seconet markası tercih edilmiş.
Esenyurt Medical Park  Hastanesi Kocaeli projesinde; ICS Güvenlik, VISOCALL IP hemşire çağrı sitemi, Schrack-Seconet markası tercih edilmiştir. Hemşire çağrı sisteminin öncelikli hedefi acil durumlarda insanları desteklemek ve hızlı yardım ulaştırmaktır. Bu nedenle güvenilir ve hatasız fonksiyonlar yüksek önceliktedir. VISOCALL IP sistem omurgasına bağımlı değildir. Akıllı sistem elemanları network veya server olmadan da görevlerini yerine getiriyor. VISOCALL IP kendini izliyor.🔍
Sistem arızaları otomatik olarak algılanıp hızlı bir şekilde yetkili teknik personele iletiliyor. Detaylı arıza tanımları en kısa sürede pager, DECT, akıllı telefon veya tablet üzerinden mobil cihazlara iletilebiliyor.
➜ Kesin bilgiler en hızlı şekilde ulaşılabiliyor.  Ekipmanlar sezgisel olarak çalışıp ayarları ile öncelikleri belirlenebiliyor.
➜ Mavi kod, acil çağrılar, servis çağrıları, çağrı önceliği sayesinde çalışanlara hızlı müdahale edebiliyorlar.
➜ Bilgilendirici ekran günlük işleri kolaylaştıyor. Dokunmatik ekran, full metin bilgileri ve ikonlar verimli çalışmayı sağlıyor.
➜ Hasta tek tuşa bakarak servisi çağırabiliyor ve kalifiye görevlilerin iş yükü azalıyor.
➜ Her olay serverda kayıt altına alınıyor. Veri şifre korumalıdır ve çok geniş analiz opsiyonu ile incelenebiliyor.