GRUNDIG’E DİJİTAL DÜNYANIN “OSCAR”I MIXX’DEN 2 ÖDÜL BİRDEN

🔍 Grundig markasının “Respect Food-Gıdaya Saygı” felsefesiyle gıda israfına karşı dünya çapında sürdürdüğü çalışmaların son halkası olarak Türkiye’de başlattığı “Ruhun Doysun” projesi, dijital dünyanın en önemli ödüllerine layık görüldü. Proje, bu yıl 8’inci kez düzenlenen MIXX Awards Yarışması’nda Markalı İçerik kategorisinde Altın Mixx, Marka Farkındalığı ve Konumlandırma kategorisinde Bronz Mixx ödülleriyle taçlandırıldı.

Çevreye duyarlı global bir marka olan Grundig, teknolojisinden tasarımına, sürdürülebilir bir dünyaya hizmet eden ürünler geliştiriyor. Sürdürülebilir bir yaşam hedefiyle kaynakların korunması ve tüketim bilincinin artırılması için farkındalık yaratmaya çalışıyor. Bu kapsamda Türkiye’de Mehmet Gürs işbirliği ile başlatılan “Ruhun Doysun” projesi kapsamında hazırlanan video serisiyle daha az enerji ve daha az su harcanması, yiyeceklerin daha uzun süre taze tutularak israfın önlenmesi gibi konularda tüketiciler bilgilendiriliyor. Online olarak yayınlanan 13 bölümlük video serisini yayınlanmaya başladığı 25 Eylül 2007’den bu yana 7.635.045 kullanıcı toplam 6.044.773 dakika izledi. Ruhun Doysun sosyal medya kanalları ise hızla büyüyerek, Instagram’da 76.000, Facebook’ta 94.000 ve YouTube’da 20.000 takipçiye ulaştı. İzleyenlerin 🔍reklam hatırlama oranı ise %90,5 ve marka ilgisindeki artış %96,58 olarak gerçekleşti. Düzenlendiği ilk günden beri dijital dünyanın nabzını tutan MIXX Awards, dünyada 45 ülkede faaliyet gösteren Interactive Advertising Bureau’nun Türkiye merkezi IAB Türkiye tarafından veriliyor. Yarışmaya bu yıl 29 kategoride 645’i geçerli toplam 693 ile rekor başvuru yapıldı. Her geçen yıl daha çok büyüyen MIXX Awards’ta başvurular, pazarlama ve iletişim dünyasının seçkin isimlerinden oluşan jürinin titizlikle yaptığı değerlendirmeler sonucunda ödüllendirildi.